8. ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ


1. ΑΝΘ1. Γενικά, η σπουδαιότητα της όρασης στην πτήση γίνεται φανερή διότι οι πληροφορίες που προσλαμβάνει ο χειριστής με τα μάτια...




2. ΑΝΘ2. Σχετικά με το αλκοόλ και την κατανάλωση του γνωρίζουμε ότι:




3. ΑΝΘ3. Ο πονοκέφαλος μετά την κατανάλωση αλκοόλ και άλλες ανεπιθύμητες παρενέργειες (hangover) παραμένουν εμφανείς σε κάποιον που κατανάλωσε αλκοόλ ακόμα και:




4. ΑΝΘ4. Ο χειριστής ΣμηΕΑ που έχει καταναλώσει αλκοόλ σε ποσότητα έστω και 24 ώρες πριν επιχειρήσει, θα έχει τις εξής ανεπιθύμητες παρενέργειες που είναι ουσιαστικές για έναν χειριστή:




5. ΑΝΘ5. Ο γενικός κανόνας σχετικά με την κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών και την πτήση λέει πως απαγορεύεται ο χειριστής να έχει καταναλώσει αλκοόλ πριν από:




6. ΑΝΘ6. Αν κάποιος έχει καταναλώσει αλκοόλ μπορεί να το αποβάλει και να αισθανθεί καλύτερα εάν:




7. ΑΝΘ7. Το εύρος των συχνοτήτων που μπορεί να ακούσει ένα υγιές άτομο είναι:




8. ΑΝΘ8. Ποιοι 4 παράγοντες επηρεάζουν τη νυχτερινή όραση;




9. ΑΝΘ9. Ένας χειριστής ΣμηΕΑ έχει καταναλώσει σχετικά ελάχιστο αλκοόλ (δύο ποτήρια κρασί) αλλά είναι κουρασμένος και παίρνει αποσυμφορητικά φάρμακα για την μπουκωμένη μύτη του. Για αυτόν τι ισχύει σχετικά με την επόμενη πτήση;




10. ΑΝΘ10. Σαν χειριστές προστατεύουμε τα μάτια μας και αυξάνουμε την οπτική μας ικανότητα φορώντας πάντοτε ποιοτικά γυαλιά ηλίου προδιαγραφών τα οποία:




11. ΑΝΘ11. Εάν ένα άτομο έχει ξεπεράσει στο παρελθόν μία δυσάρεστη κατάσταση, πως θα αντιδράσει εάν το ίδιο άτομο αντιμετωπίσει την ίδια ή παρόμοια κατάσταση για δεύτερη φορά;




12. ΑΝΘ12. Για τους χειριστές ΣμηΕΑ Ειδικής και Πιστοποιημένης κατηγορίας, το σημαντικότερο σχετικά με το θέμα της υγείας τους είναι:




13. ΑΝΘ13. Δύο χειριστές έχουν το ίδιο σωματικό βάρος και έχουν καταναλώσει ίση ποσότητα αλκοόλ. Μετά από 24 ώρες πηγαίνουν ο καθένας να πετάξει το ΣμηΕΑ του. Είναι δυνατόν ο ένας να έχει ανεπιθύμητες παρενέργειες και ο άλλος καμία;




14. ΑΝΘ14. Ποια είναι η κατά προσέγγιση χημική σύσταση του αέρα που αναπνέουμε




15. ΑΝΘ15. Κατά την διαχείριση μίας επείγουσας για την ασφάλεια κατάστασης και υπό υψηλό φόρτο εργασίας, οι προτεραιότητες (ιεράρχηση) του χειριστή θα πρέπει να είναι:




16. ΑΝΘ16. Σε ποιο στάδιο της πτήσης ο χειριστής αντιμετωπίζει τον μεγαλύτερο φόρτο εργασίας, που πρέπει να διαχειριστεί;




17. ΑΝΘ17. Τι επίδραση έχει η ομίχλη στην ικανότητα του χειριστή ΣμηΕΑ να διακρίνει χαρακτηριστικά κυκλοφορίας κατά τη διάρκεια πτήσης ΣμηΕΑ;




18. ΑΝΘ18. Έχετε προσληφθεί ως χειριστής ΣμηΕΑ από έναν τοπικό τηλεοπτικό σταθμό, για την κάλυψη έκτακτων γεγονότων με ένα μικρό UAS. Στις επιφυλάξεις που εκφράσατε για θέματα ασφαλείας πτήσεων, ο διευθυντής του τηλεοπτικού σταθμού σας απάντησε «πρώτα πετάς και έπειτα ρωτάς». Τι είδους επικίνδυνη συμπεριφορά αντιπροσωπεύει αυτή η στάση;




19. ΑΝΘ19. Ένας τοπικός τηλεοπτικός σταθμός έχει προσλάβει έναν χειριστή ΣμηΕΑ για να χειρίζεται ένα μικρό UAS, προκειμένου να καλύπτει έκτακτα γεγονότα. Ο συγκεκριμένος σταθμός παρουσίασε ιστορικό συμβάντων με εμπόδια στο έδαφος και δύο μικρά ατυχήματα. Τι θα βοηθούσε τον τηλεοπτικό σταθμό να βελτιώσει την κουλτούρα ασφαλείας της λειτουργίας του;




20. ΑΝΘ20. Επικίνδυνες συμπεριφορές συμβαίνουν σε κάθε χειριστή ΣμηΕΑ, σε κάποιο βαθμό, κάποια στιγμή. Ποιες είναι μερικές από αυτές τις επικίνδυνες συμπεριφορές;




21. ΑΝΘ21. Κατά τη διαδικασία λήψης αεροναυτικών αποφάσεων (ADM), ποιο είναι το πρώτο βήμα για την αντιμετώπιση μιας επικίνδυνης συμπεριφοράς;




22. ΑΝΘ22. Ποιο είναι το αντίδοτο στην περίπτωση που κάποιος χειριστής ΣμηΕΑ παρουσιάζει μια επικίνδυνη συμπεριφορά, λόγου χάριν «αντιεξουσιαστική»;




23. ΑΝΘ23. Ποιο είναι το αντίδοτο στην περίπτωση που κάποιος χειριστής ΣμηΕΑ παρουσιάζει μια επικίνδυνη συμπεριφορά, λόγου χάριν «παρορμητική»;




24. ΑΝΘ24. Ποιο είναι το αντίδοτο στην περίπτωση που κάποιος χειριστής ΣμηΕΑ παρουσιάζει μια επικίνδυνη συμπεριφορά, λόγου χάριν «υπερβολική αυτοπεποίθηση»;




25. ΑΝΘ25. Ποιο είναι το αντίδοτο στην περίπτωση που κάποιος χειριστής ΣμηΕΑ παρουσιάζει μια επικίνδυνη συμπεριφορά, λόγου χάριν «αλαζονεία»;




26. ΑΝΘ26. Ποιο είναι το αντίδοτο στην περίπτωση που κάποιος χειριστής ΣμηΕΑ παρουσιάζει μια επικίνδυνη συμπεριφορά, λόγου χάριν «παραίτηση»;




27. ΑΝΘ27. Η ασφάλεια είναι ένα σημαντικός παράγοντας, που ένας χειριστής ΣμηΕΑ θα πρέπει να λαμβάνει υπ’ όψιν πριν από τη λειτουργία ενός ΣμηΕΑ. Προκειμένου να αποφευχθεί ο τελικός «κρίκος» στην αλυσίδα ενός ατυχήματος, ποια είναι η μεθοδολογία την οποία θα πρέπει να εξετάσει ένας χειριστής ΣμηΕΑ;




28. ΑΝΘ28. Κατά την εφαρμογή των αρχών της Διαχείρισης Πόρων Πληρώματος (CRM) όσον αφορά τη λειτουργία ενός μικρού ΣμηΕΑ , το CRM θα πρέπει να ενσωματωθεί:




29. ΑΝΘ29. Ποιος είναι ο κοινός παράγοντας που συντελεί περισσότερο στο σύνολο των ατυχημάτων;




30. ΑΝΘ30. Ποια τεχνική θα πρέπει να χρησιμοποιεί ένας χειριστής ΣμηΕΑ για να παρακολουθεί την κυκλοφορία; Ένας χειριστής ΣμηΕΑ θα πρέπει:




31. ΑΝΘ31. Η πιο αποτελεσματική μέθοδος παρακολούθησης άλλων αεροσκαφών για αποφυγή σύγκρουσης κατά τη διάρκεια της ημέρας, είναι η χρήση:




32. ΑΝΘ32. Οι κινήσεις των ματιών στη διαδικασία ελέγχου αποφυγή σύγκρουσης κατά τη διάρκεια της ημέρας, θα πρέπει:




33. ΑΝΘ33. Ποια είναι η αλήθεια σχετικά με την παρουσία του αλκοόλ στο ανθρώπινο σώμα;




34. ΑΝΘ34. Η αποτελεσματική χρήση όλων των διαθέσιμων πόρων -ανθρώπινων, υλικού και πληροφοριών- πριν και κατά τη διάρκεια της πτήσης, για τη διασφάλιση της επιτυχούς έκβασης της δραστηριότητας, ονομάζεται:




35. ΑΝΘ35. Προσδιορίστε το είδος της επικίνδυνης συμπεριφοράς που επιδεικνύει ένας χειριστής ΣμηΕΑ, όταν ρισκάρει την ασφάλεια προκειμένου να εντυπωσιάσει τους άλλους:




36. ΑΝΘ36. Σε ποιους παράγοντες στηρίζεται η διαχείριση κινδύνου, ως μέρος της διαδικασίας λήψης αεροναυτικών αποφάσεων (ADM), για να μειώνονται οι κίνδυνοι που συνδέονται με κάθε πτήση;




37. ΑΝΘ37. Γιατί η κόπωση θεωρείται επικίνδυνη για την ασφάλεια των πτήσεων;




38. ΑΝΘ38. Είστε ένας χειριστής ΣμηΕΑ και συνεργάζεσθε με έναν πάροχο υπηρεσιών ενέργειας. Πρόκειται να χρησιμοποιήσετε το ΣμηΕΑ σας για να επιθεωρήσετε τις γραμμές μεταφοράς σε μια απομακρυσμένη περιοχή, αρκετές ώρες μακριά από την έδρα σας. Μετά από την άφιξή σας, η κόπωση επηρεάζει τις ικανότητές σας να ολοκληρώσετε την αποστολή στην ώρα της. Η κόπωση μπορεί να αναγνωριστεί:




39. ΑΝΘ39. Τα περισσότερα αεροπορικά ατυχήματα σύγκρουσης αεροσκαφών στον αέρα έχουν αναφερθεί…




40. ΑΝΘ40. Σε περίπτωση που αισθανθούμε δυσφορία κατά τη διάρκεια πτήσης του ΣμηΕΑ :




41. Πως επηρεάζεται η απόδοση σε αυξημένη ή μειωμένη εγρήγορση;




42. ΑΝΘ42. Τα πιο αποτελεσματικά όπλα στην καταπολέμηση του άγχους είναι:




43. ΑΝΘ43. Η έλλειψη εμπειρίας θα επηρεάζει ως εξής τη διαδικασία λήψης αποφάσεων:




44. ΑΝΘ44. Σφάλματα ικανότητας συμβαίνουν μόνο:




45. ΑΝΘ45. Σε περίπτωση που η πτώση ενός ΣμηΕΑ επιφέρει τραυματισμό, τι κάνετε;




46. ΑΝΘ46. Σε περίπτωση πτώσης του ΣμηΕΑ που επιφέρει υλικές ζημιές σε τρίτους, τι κάνετε;




This is more feedback!
This is the feedback!
feedback!



Κορυφή
Επιστροφή στα Περιεχόμενα