7. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣμηΕΑ


1. Τ1. Μπαταρία λιθίου με βλάβη μπορεί να προκαλέσει:




2. Τ2. Κατά την προ-πτήσεως επιθεώρηση του ΣμηΕΑ ανακαλύπτεις μία ρωγμή στο περίβλημα της μπαταρίας. Ποια η ενδεδειγμένη ενέργειά σας;




3. Τ3. Η προγραμματισμένη συντήρηση πρέπει να διενεργείται σύμφωνα με:




4. Τ4. Σε ποια πηγή πληροφοριών θα ανατρέξετε κατά προτεραιότητα για τον καθορισμό του είδους/τρόπου συντήρησης του ΣμηΕΑ και των συστημάτων του (παρελκόμενων).




5. Τ5. Κατά την προ-πτήσεως επιθεώρηση ποιος είναι ο υπεύθυνος (για την αξιοπλοΐα του ΣμηΕΑ) για την εκτέλεση ασφαλούς πτήσεως;




6. Τ6. Ο υπεύθυνος για την ασφαλή λειτουργία του ΣμηΕΑ είναι:




7. Τ7. Ποια είναι η συχνότητα επιθεώρησης του ΣμηΕΑ (για τον καθορισμό του αξιόπλοου) για την ασφαλή εκτέλεση μιας πτήσης.




8. Τ8. Σε ποια περίπτωση πρέπει ο χρήστης ΣμηΕΑ να καθορίσει και να εφαρμόσει εγκεκριμένο πρόγραμμα συντήρησης.




9. Τ9. Η λειτουργία ενός ΣμηΕΑ επηρεάζεται:




10. Τ10. Κατά την φόρτιση μπαταριών τύπου «Lipo» ιόντων λιθίου, τι προσέχουμε;




11. T11. Τι σημαίνει η ένδειξη “ Compass calibration” στον επίγειο σταθμό ΣμηΕΑ;




12. Τ12. Εάν η μπαταρία ιόντων λιθίου (Lipo) έρθει σε επαφή με νερό, τι μπορεί να συμβεί;




13. Τ13. Ποια είναι η ενδεδειγμένη ενέργειά σας εάν περάσει ο προβλεπόμενος χρόνος φόρτισης και η μπαταρία ιόντων λιθίου δεν έχει φορτίσει πλήρως;




14. Τ14. Κατά την φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου παρατηρούμε ότι ένα στοιχείο παραμορφώνεται ή έχει διαρροή. Η ενέργειά σας είναι:




15. Τ15. Αν ο υγρός ηλεκτρολύτης μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου έρθει σε επαφή με το δέρμα:




16. Τ16. Όταν ένα ΣμηΕΑ υποστεί κάποια επισκευή ή μετατροπή που θα μπορούσε να επηρεάσει την πτητική του ικανότητα ή να αλλοιώσει τα χαρακτηριστικά του τότε




17. Τ17. Η ικανότητα του συστήματος αναγνώρισης και αποφυγής μπορεί να λειτουργεί σε:




18. Τ18. Σε πόσα επίπεδα τα συστήματα αναγνώρισης και αποφυγής σύγκρουσης αντιμετωπίζουν την εναέρια κυκλοφορία:




19. Τ19. Ποιες είναι οι κατηγορίες BVLOS σταθμών εδάφους:




20. Τ20. Τι πρέπει να εξασφαλίζουν τα χειριστήρια και οι διακόπτες;




21. Τ21. Ο έλεγχος των συστημάτων του αεροσκάφους είναι:




22. T22. Ποιές από τις παρακάτω πληροφορίες απεικονίζονται σε σταθμό εδάφους (BVLOS) για πιθανή πρόσκρουση στο έδαφος ή σύγκρουσης στον αέρα;




23. Τ23. Ποιες είναι οι απαιτήσεις απεικόνισης και ελέγχου για σταθμούς πέραν οπτικής επαφής;




24. Τ24. Τι περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστον το πρόγραμμα συντήρησης;




25. Τ25. Τι περιλαμβάνουν κατ’ ελάχιστον τα αρχεία συντήρησης;




26. Τ26. Ποιά φυσικά φαινόμενα μπορούν να επηρεάσουν τα συστήματα ελέγχου (C2 link) και GPS;




27. Τ27. Τι διαδικασία κάνει ο χειριστής για τις επιπτώσεις των φυσικών φαινομένων στις ραδιοσυχνότητες;




28. T28. Οφείλει το εκπαιδευτικό κέντρο ΣμηΕΑ να έχει υπεύθυνο Πτυχιούχο Μηχανικό;




29. Τ29 Όσο πιο δυνατός είναι ο αέρας, τόσο




30. Τ30. Μετά την πτήση πως μπορούμε να καταλάβουμε αν ένα μοτέρ πιθανόν να παρουσιάζει πρόβλημα;




31. Τ31.Οι μονάδες έλεγχου ταχύτητας μεταφέρουν πληροφορίες από - προς:




32. Τ32. Από ποια συστήματα δέχεται πληροφορίες ο ελεγκτής πτήσης;




33. Τ33. Ποια είναι τα στάδια της διαχείρισης ρίσκου (risk assessment);




34. Τ34. Σε ένα σχέδιο διαχείρισης ρίσκου (risk assessment), διαπιστώθηκε ότι το επίπεδο ενός ρίσκου ήταν «μη αποδεκτό». Αυτό σημαίνει σε σχέση με τις διορθωτικές ενέργειες που πρέπει να αναληφθούν:




35. Τ35. Ένας χάρτης που αποτυπώνει τα επίπεδα ρίσκου ενός ΣμηΕΑ:




36. Τ36. Σε ένα σχέδιο διαχείρισης ρίσκου (risk assessment), διαπιστώθηκε ότι το επίπεδο ενός ρίσκου ήταν «ανεκτό». Αυτό σημαίνει σε σχέση με τις διορθωτικές ενέργειες που πρέπει να αναληφθούν:




37. Τ37. Ποιος από τους παρακάτω μπορεί να είναι παράγοντας κινδύνου σε ένα σχέδιο διαχείρισης ρίσκου για ένα ΣμηΕΑ;




38. Τ38. Το σχέδιο διαχείρισης ρίσκου υπολογίζει έναν παράγοντα κινδύνου, που βασίζεται:




39. Τ39. Στο σχέδιο διαχείρισης ρίσκου, οι επιχειρησιακοί κίνδυνοι ασφαλείας ενός ΣμηΕΑ διακρίνονται σε:




40. Τ40. Σε ένα σχέδιο διαχείρισης ρίσκου, οι επιχειρησιακοί κίνδυνοι σε λανθάνουσες συνθήκες:




41. Τ41. Στο σχέδιο διαχείρισης κινδύνου, οι μεθοδολογίες αναγνώρισης των κινδύνων ασφαλείας διακρίνονται σε:




42. Τ42. Ποια είναι η έννοια του ρίσκου στο σχέδιο διαχείρισης ρίσκου (risk)?




43. Τ43. Η σοβαρότητα ενός ρίσκου ασφαλείας (safety risk) σε ένα σχέδιο διαχείρισης ρίσκου κρίνεται ως επικίνδυνη (hazardous) όταν:




44. Τ44. Τι κάνουμε σε περίπτωση που η μπαταρία πιάσει φωτιά;




45. Τ45. Ποιες είναι οι άμεσες ενέργειες στην περίπτωση απώλειας επίγνωσης της θέσης του ΣμηΕΑ;




46. Τ46. Ποια είναι η έννοια του ποσοτικού προσδιορισμού ενός ρίσκου ασφαλείας (safety risk);




47. Πως μετριάζονται οι επιπτώσεις ενός ρίσκου ασφαλείας (safety risk);




48. Τ48. Η διάκριση της αναφοράς ενός ρίσκου ασφαλείας (safety risk) σε εσωτερική και εξωτερική αναφορά (ενημέρωση αρχών), τι εξυπηρετεί;




49. Τ49. Στην περίπτωση εκτέλεσης πτήσεων με χρήση πορειοσημείων (waypoints), οι χειριστές θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη και να ελέγχουν τα σχέδια πτήσης τουλάχιστον για τα παρακάτω:




50. Τ50. Κατά την πτήση, οι χειριστές θα πρέπει να παρατηρούν τα δεδομένα τηλεμετρίας που σχετίζονται με:




51. Τ51. Οι χειριστές θα πρέπει να σχεδιάζουν προσεκτικά εναλλακτική θέση για την απογείωση και προσγείωση του ΣμηΕΑ σύμφωνα με:




52. Τ52. Κατά την εκτέλεση πτήσεων σε περίπτωση που κάποιο ρίσκο ασφαλείας (safety risk) μεταβληθεί:




53. Τ53. Σε ποια από τις παρακάτω περιπτώσεις θα αναθεωρούσατε την εκτέλεση της πτήσης ως προς το χρόνο της αλλά πιθανότατα δεν θα υπήρχε λόγος ακύρωσης;




54. Τ54. Σε ποια από τις παρακάτω περιπτώσεις θα ακυρώνατε την εκτέλεση της πτήσης;




55. Τ55 . Ιεραρχήστε από το σοβαρότερο προς το αμελητέο στις παρακάτω δυσλειτουργίες:




56. Τ56. Σημειώσατε την σωστή απάντηση:




57. Τ57. Πριν τοποθετήσουμε τις μπαταρίες στο ΣμηΕΑ , οι μπαταρίες πρέπει να είναι φορτισμένες:




58. Τ58. Σε περίπτωση μη αυτόματης καταβίβασης του Συστήματος προσγείωσης




This is more feedback!
This is the feedback!
feedback!



Κορυφή
Επιστροφή στα Περιεχόμενα