Νομοθεσία πολιτικής αεροπορίας – Νομοθεσία ΣμηΕΑ.


1. N1. Οι προϋποθέσεις για απόκτηση Άδειας χειριστή Ειδικής και Πιστοποιημένης κατηγορίας ΣμηΕΑ είναι.




2. N2. Απαιτείται άδεια Χειριστή ΣμηΕΑ για τους χειριστές ΣμηΕΑ:




3. N3. Ο εκμεταλλευόμενος/ιδιοκτήτης/χειριστής του ΣμηΕΑ:




4. N4. Ποιες είναι οι κύριες κατηγορίες ΣμηΕΑ?




5. N5. Για ποια κατηγορία ΣμηΕΑ απαιτείται η εξασφάλιση άδειας «πτητικής λειτουργίας» (Operation Authorization) από την ΥΠΑ?




6. N6. Για ποιες κατηγορίες ΣμηΕΑ απαιτείται ασφαλιστική κάλυψη;




7. N7. Πρέπει να υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη, αστικής ευθύνης έναντι τρίτων σε ένα ΣμηΕΑ ανοιχτής κατηγορίας Α1;




8. N8. Στην ανοικτή κατηγορία ΣμηΕΑ (UAS Open Category)




9. N9. Η άδεια χειριστή ΣμηΕΑ ισχύει για....




10. N10. Η διεξαγωγή των Πτήσεων ΣμηΕΑ με λειτουργία σε απόσταση Οπτικής Επαφής ή με λειτουργία σε απόσταση με επέκταση Οπτικής Επαφής...




11. N11. Για την εξασφάλιση άδειας «πτητικής λειτουργίας» (Operation Authorization) από την ΥΠΑ/Δ2 ο εκμεταλλευόμενος το(τα) ΣμηΕΑ οφείλει να παρουσιάσει προς έγκριση:




12. N12. Οι εκμεταλλευόμενοι/ιδιοκτήτες/χειριστές των ΣμηΕΑ των οποίων η πτήση διεξάγεται σε απόσταση μεγαλύτερη των 50 μ. από τον χειριστή απαιτείται....




13. Ν13. Στην περίπτωση που κατά την εκτέλεση των δραστηριοτήτων ΣμηΕΑ πραγματοποιείται επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα...




14. N14. Το μεγαλύτερο επιτρεπόμενο ύψος πτήσης των ΣμηΕΑ της «ανοικτής» κατηγορίας είναι...




15. N15. Σε περίπτωση εμπορικής χρήσης (εμπορικής εκμετάλλευσης) του ΣμηΕΑ της «ειδικής» κατηγορίας απαιτούνται επιπρόσθετα τα εξής




16. Ν16. Το ειδικό πιστοποιητικό αξιοπλοΐας (πτητικής ικανότητας) συστημάτων μη-επανδρωμένων αεροσκαφών της «πιστοποιημένης» κατηγορίας έχει ισχύ για...




17. N17. Ο Εκμεταλλευόμενος/Ιδιοκτήτης/Χειριστής ΣμηΕΑ κάθε κατηγορίας/υποκατηγορίας σε περίπτωση χρήσης για επαγγελματικούς σκοπούς οφείλει να ασφαλίζει το ΣμηΕΑ..




18. N18. Ο εκμεταλλευόμενος/ιδιοκτήτης/χειριστής του ΣμηΕΑ:




19. N19. Για την εμπορική εκμετάλλευση μη επανδρωμένου αεροσκάφους οποιασδήποτε κατηγορίας απαιτείται ....




20. Ν20. Για την άδεια χειριστών ΣμηΕΑ (UAS Pilot A) σύμφωνα με τον ισχύοντα κανονισμό της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) απαιτείται πτητική εκπαίδευση διάρκειας;




21. Ν21. Το φυσικό πρόσωπο ή ο φορέας στον οποίο ανήκει ΣμηΕΑ της πιστοποιημένης κατηγορίας υποχρεούται μεταξύ άλλων




22. Ν22. Για την άδεια χειριστών ΣμηΕΑ (UAS Pilot B) με τον ισχύοντα κανονισμό της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) απαιτείται πτητική εκπαίδευση διάρκειας;




23. Ν23. Οποιαδήποτε παράβαση του κανονισμού των ΣμηΕΑ, των κανόνων εναέριας κυκλοφορίας, των κανόνων επικοινωνίας, νόμων, κανονισμών και οδηγιών πρέπει να αναφέρονται στην ΥΠΑ άμεσα. Για τους παραβάτες χειριστές ΣμηΕΑ μπορούν να επιβληθούν κατόπιν σχετικής διαδικασίας:




24. Ν24. Για όλες τις άδειες χειριστών ΣμηΕΑ σύμφωνα με τον ισχύοντα κανονισμό της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) οι υποψήφιοι χειριστές θα πρέπει να παρακολουθήσουν:




25. Ν25. Τα αποτελέσματα των θεωρητικών εξετάσεων ΣμηΕΑ παραμένουν σε ισχύ:




26. Ν26. Για την άδεια χειριστών ΣμηEΑ (UAS Pilot D) με τον ισχύοντα κανονισμό της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) απαιτείται πτητική εκπαίδευση διάρκειας;




27. Ν27. Σύμφωνα με τον ισχύοντα κανονισμό των ΣμηΕΑ ένας χειριστής που έχει υποπέσει σε κάποια παράβαση κανονισμού και κανόνων εναέριας κυκλοφορίας




28. Ν28. Ένας χειριστής ΣμηεΑ από παράλειψη δεν ανανέωσε το ασφαλιστήριο συμβόλαιο το οποίο έληξε και κάνει μια πτήση. Ποιος έχει τη νομική ευθύνη στην περίπτωση αυτή;




29. Ν29. Ποια είναι τα ελάχιστα έγγραφα που πρέπει να έχει ένας χειριστής ΣμηεΑ πιστοποιημένης κατηγορίας εν ισχύ πριν οποιαδήποτε πτήση;




30. Ν30. Τι είδους αεροπορικού πιστοποιητικού υγείας απαιτείται για να μπορεί να επιχειρήσει κάποιος χειριστής ΣμηεΑ Ειδικής ή Πιστοποιημένης κατηγορίας;




31. Ν31. Ποιο είναι το εγχειρίδιο του ΙCAO (International Civil Aviation Organization) που πραγματεύεται τους Κανόνες Εναερίου Κυκλοφορίας;




32. Ν32. Για την άδεια χειριστών ΣμηΕΑ (UAS Pilot C) με τον ισχύοντα κανονισμό της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) απαιτείται πτητική εκπαίδευση διάρκειας;




33. Ν33. Με νομική ευθύνη του ιδιοκτήτη και του χειριστή, το ΣμηΕΑ επαγγελματικής χρήσης δεν επιτρέπεται να ίπταται χωρίς




34. Ν34. Ένας χειριστής ΣμηΕΑ με άδεια που έχει άδεια από αλλοδαπή ΥΠΑ, επιθυμεί να καταθέσει την άδεια του στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) με σκοπό την αναγνώριση και έκδοση αντίστοιχης Ελληνικής. Τι προβλέπει για την περίπτωση αυτή ο κανονισμός;




35. Ν35. Ο ICAO έχει εισαγάγει ένα συγκεκριμένο σύστημα 4 γραμμάτων παγκοσμίως για όλα τα αεροδρόμια. Βάσει του κανόνα τι σημαίνουν το 3ο και 4ο γράμμα;




36. Ν36. Το πεδίο εφαρμογής του Κανονισμού πλαισίου πτήσεων ΣμηΕΑ (ΦΕΚ/Β/3152/30-9-2016) καλύπτει, εκτός από τα ΣμηΕΑ και :




37. Ν37. Η Α1 κατηγορία ΣμηΕΑ έχει μέγιστη μάζα απογείωσης του αεροσκάφους:




38. Ν38. Υπάρχει κατηγορία ΣμηΕΑ που η πτητική λειτουργία της έχει απαιτήσεις ίδιες με εκείνες των επανδρωμένων αεροσκαφών;




39. Ν39. Ποια από τα παρακάτω κριτήρια λαμβάνονται υπόψη στην κατηγοριοποίηση των ΣμηΕΑ;




40. Ν40. Η ανοικτή κατηγορία ΣμηΕΑ έχει ανώτερο περιορισμό μέγιστης μάζας απογείωσης τα:




41. Ν41. Τα μίνι Συστήματα Μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (Α0 κατηγορία) έχουν μέγιστη μάζα απογείωσης του αεροσκάφους:




42. Ν42. Τα ΣμηΕΑ που εντάσσονται στην ειδική κατηγορία απαιτείται να έχουν:




43. Ν43. Μπορεί κάποιος να λάβει επαγγελματική άδεια στην κατηγορία Α0 (μίνι ΣμηΕΑ);




44. Ν44. Σχέδιο αξιολόγησης κινδύνων ασφαλείας (risk assessment) υποχρεούται να υποβάλει ο εκμεταλλευόμενος:




45. Ν45. Το ΣμηΕΑ της πιστοποιημένης κατηγορίας εγγράφεται




46. Ν46. Πιστοποιητικό πτητικής ικανότητας (CofA) πρέπει να έχουν:




47. Ν47. Επιχειρώ με ένα ΣμηΕΑ ανοικτής κατηγορίας Α1. Πρέπει να έχω ασφάλιση αστικής ευθύνης έναντι τρίτων;




48. Ν48. Σύστημα διαχείριση ασφαλείας (SMS) υποβάλει ο εκμεταλλευόμενος της πιστοποιημένης κατηγορίας για να λάβει:




49. Ν49. Απαραίτητη προϋπόθεση για να αποκτήσει το ΣμηΕΑ στοιχεία νηολογίου αποτελεί η πιστοποίηση




50. Ν50. Το Πιστοποιητικό πτητικής ικανότητας (CofA) έχει ισχύ:




51. Ν51. Ειδική άδεια πτήσης (Flight Permit) δίνεται στον εκμεταλλευόμενο ΣμηΕΑ όταν:




52. Ν52. Ο χειριστής της ειδικής και πιστοποιημένης κατηγορίας πρέπει να έχει:




53. Ν53. Για να μπορέσει κάποιος να χειρισθεί ένα ΣμηΕΑ ειδικής κατηγορίας με μέγιστη μάζα απογείωσης εικοσιπέντε (25) κιλά, πρέπει:




54. N54. O κάτοχος άδειας UAS pilot C για να μπορέσει να κάνει επέκταση και να αποκτήσει άδεια UAS pilot B (ΣμηΕΑ λιγότερων κιλών) πρέπει:




55. Ν55. Ο κάτοχος πτυχίου χειριστή ιδιωτικών αεροσκαφών (PPL) σε ισχύ που θέλει να αποκτήσει άδεια χειριστή ΣμηΕΑ πρέπει:




56. Ν56. O κάτοχος άδειας UAS pilot A για να μπορέσει να κάνει επέκταση και να αποκτήσει άδεια UAS pilot C (ΣμηΕΑ περισσότερων κιλών) πρέπει:




57. Ν57. Το ποσοστό πρακτικής εμπειρίας που μπορεί να αποκτηθεί σε συνθετικό εκπαιδευτικό μέσο (εξομοιωτή) από έναν υποψήφιο χειριστή ΣμηΕΑ:




58. Ν58. Χειριστής ΣμηΕΑ, που έληξε η τριετής ισχύς της άδειάς του, προσκομίζει αντίγραφο του βιβλίου πτήσεων που δεν έχει τον προβλεπόμενο αριθμό ωρών πτήσεως βεβαιωμένο από εκμεταλλευόμενο. Τι κάνει για να ανανεώσει την άδειά του;




59. Ν59. Για να γίνει κάποιος εκπαιδευτής πτήσεων ΣμηΕΑ πρέπει να έχει τουλάχιστο:




60. Ν60. Ο εξεταστής πτήσεων ΣμηΕΑ πρέπει να:




61. Ν61. Εκπαιδευτικό κέντρο ΣμηΕΑ μπορεί να λειτουργήσει κάποιος εκμεταλλευόμενος ΣμηΕΑ




62. Ν62. Η ΥΠΑ/Δ2 μπορεί να κάνει ελέγχους σε Εκπαιδευτικά Κέντρα ΣμηΕΑ:




63. Ν63. Τι είναι η EASA ;




64. Ν64. Δηλώνουμε ένα ατύχημα με ΣμηΕΑ στο πληροφοριακό σύστημα της ΥΠΑ:




65. Ν65. Όταν κλαπεί ένα ΣμηΕΑ, πρέπει να:




66. Ν66. Σε περίπτωση πτήσης ΣμηΕΑ πάνω από συγκεντρώσεις ατόμων :




67. Ν67. Είναι απαραίτητη η ειδική άδεια από την ΥΠΑ σε περίπτωση:




68. Ν68. Ποιο είναι το χρονικό διάστημα που απαιτεί ο νόμος να ενημερωθεί η ΥΠΑ (μέσω της ενημέρωσης της ηλεκτρονικής εφαρμογής που υποστηρίζει τον Κανονισμό για τα ΣμηΕΑ) για κάποιο ατύχημα με ΣμηΕΑ (σοβαρό τραυματισμό/ θάνατο);




69. Ν69. Η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ) είναι βάσει νόμου




70. Ν70. Ένα ΣμηΕΑ ιδιοκατασκευής έχει εμπλακεί σε ένα συμβάν/ατύχημα άνευ τραυματισμού ή θανάτου, δηλ. με υλικές ζημιές. Το ΣμηΕΑ αποστέλλεται στον κατασκευαστή και επισκευάζεται πλήρως. Μπορεί μόλις το παραλάβει ο ιδιοκτήτης/χειριστής να εκτελέσει πτήση άνευ άλλης ενέργειας;




This is more feedback!
This is the feedback!
feedback!



Κορυφή
Επιστροφή στα Περιεχόμενα