5. ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ


1. AΔ1. Το ύψος πυκνότητας (density altitude) έχει μια σημαντική (και αναπόφευκτη) επιρροή στην απόδοση όλων των αεροσκαφών και ορίζεται στην βιβλιογραφία ως:




2. ΑΔ2. Ποιος παράγοντας τείνει να αυξήσει το ύψος πυκνότητας;




3. ΑΔ3. Είναι αναγκαίο να γνωρίζουμε πώς να υπολογίζουμε το ύψος πυκνότητας (density altitude);




4. ΑΔ4. Η "γωνία προσβολής" είναι η γωνία…




5. ΑΔ5. Ποιος συνδυασμός ατμοσφαιρικών συνθηκών μειώνει περισσότερο τις επιδόσεις του ΣμηΕΑ κατά την απογείωση;




6. ΑΔ6. Η γωνία προσβολής στην οποία η πτέρυγα ενός αεροπλάνου πέφτει σε απώλεια στήριξης:




7. ΑΔ7. Τι επίδραση έχει το μεγάλο ύψος πυκνότητας (density altitude) στην αποδοτικότητα της έλικας σε σχέση με το μικρό ύψος πυκνότητας και γιατί;




8. ΑΔ8. Κατά τη διάρκεια της εισόδου σε απώλεια στήριξης ο αυξημένος συντελεστής φόρτισης (load factor) έχει ως αποτέλεσμα το ΣμηΕΑ να:




9. ΑΔ9. Όταν αυξάνεται το συνολικό βάρος του αεροπλάνου, τότε η ταχύτητα προσγείωσης




10. ΑΔ10. Όταν πετάει η πτέρυγα ενός ΣμηΕΑ(FW) είναι ουσιαστικά το αποτέλεσμα μιας συνδυασμένης δράσης του αέρα στο κάτω επίπεδο μέρος της πτέρυγας (κοιλιά) όπου αέρας διατρέχοντας το προκαλεί μια πίεση και που στο επάνω μέρος του φτερού (στην ράχη) δημιουργείται μια υποπίεση. Σαν αποτέλεσμα γεννιέται μια δύναμη που λέγεται:




11. ΑΔ11. Η πτέρυγα ενός ΣμηΕΑ(FW) πετάει κρατώντας ως προς την διεύθυνση της κίνησης μια ορισμένη γωνία η οποία μπορεί να μεταβληθεί από τον χειριστή ανά πάσα στιγμή. Η γωνία αυτή μεταξύ της χορδής της πτέρυγας και του σχετικού άνεμου ονομάζεται:




12. ΑΔ12. Η πτέρυγα ενός ΣμηΕΑ(FW) πετάει κρατώντας ως προς την διεύθυνση της κίνησης μια ορισμένη γωνία η οποία εάν μεταβληθεί από λάθος του χειριστή πέρα από μια οριακή τιμή (οριακή γωνία προσβολής) τότε




13. ΑΔ13. Πότε οι 4 δυνάμεις βασικές δυνάμεις που επενεργούν σε ένα ΣμηΕΑ(FW) άντωση (L), βάρος (W), ώση ή έλξη (Τ) και οπισθέλκουσα (D) βρίσκονται σε ισορροπία;




14. ΑΔ14. Ποια η σχέση των 4 βασικών δυνάμεων επενεργούν σε ένα ΣμηΕΑ(FW) σε ευθεία και οριζόντια πτήση (cruise); Δηλαδή ποια η σχέση της άντωσης (L), της οπισθέλκουσας (D), της ώσης (Τ) και του βάρους (W) όταν πετάμε “cruise”;




15. ΑΔ15. Οι αρχές της αεροδυναμικής μας διδάσκουν σχετικά με τη πτήση και το μηχανισμό του σχηματισμού της άντωσης (L) ότι:




16. ΑΔ16. Πολλοί θεωρούν το βάρος σαν μια δύναμη αμετάβλητη και σταθερή. Οι χειριστές ΣμηΕΑ γνωρίζουν πως η έννοια του βάρους είναι πολύ πιο σύνθετη όσο αφορά την πτήση. Όταν πετάμε, πότε το πραγματικό βάρος και το σχετικό βάρος του ΣμηΕΑ (FW) συμπίπτουν και ο παράγων φορτίου ισούται με τον αριθμό ένα (1 g);




17. καμία από τις υπόλοιπες απαντήσεις δεν είναι σωστή.




18. ΑΔ18. Κατά την διάρκεια της πτήσης ποιος βασικός χειρισμός αυξάνει το μέγεθος του επιπρόσθετου φορτίου (του σχετικού βάρους) και κατά συνέπεια τον συντελεστή φόρτισης σε ένα ΣμηΕΑ ;




19. ΑΔ19. Κατά τη διάρκεια της εισόδου σε κατάσταση επιπρόσθετου φορτίου (μεγάλου σχετικού βάρους) όπως όταν το ΣμηΕΑ μπαίνει σε στροφή, ο αυξημένος συντελεστής φόρτισης έχει ως πρώτο αποτέλεσμα.




20. ΑΔ20. Η μονάδα μέτρησης των επιταχύνσεων στην αεροπορία είναι η μονάδα g = 9.81 m / sec2 δηλ. η τιμή της επιτάχυνσης που οφείλεται στη βαρύτητα, στην επιφάνεια της θάλασσας και στις 45° γεωγραφικό πλάτος. Οι χειριστές ΣμηΕΑ σχετικά με την φόρτιση (g) γνωρίζουν πως




21. ΑΔ21. Στην περίπτωση μίας περιδίνησης (σπειροειδής βύθιση) προς τα αριστερά ενός ΣμηΕΑ…




22. ΑΔ22. Κέντρο πιέσεων (center of pressure) ονομάζεται




23. ΑΔ23. Τι επίδραση έχει η πολύ μεγάλη υγρασία στις επιδόσεις ενός ΣμηΕΑ(FW).




24. ΑΔ24. Μια απώλεια στηρίξεως συμβαίνει όταν διακόπτεται η ομαλή ροή αέρα πάνω από την πτέρυγα του μη επανδρωμένου αεροπλάνου και η άνωση μειώνεται γρήγορα. Αυτό προκαλείται και όταν η πτέρυγα:




This is more feedback!
This is the feedback!
feedback!



Κορυφή
Επιστροφή στα Περιεχόμενα