ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ


1. KEK1.Tα Συστήματα μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών(ΣμηΕΑ) επιτρέπεται να ίπτανται:




2. ΚΕK2. Παρέχεται υπηρεσία Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας - ΕΕΚ (Air Traffic Control-ATC) στις
πτήσεις ΣμηΕΑ;




3. KEK3. Τα ΣμηΕΑ (UAS) επιτρέπεται να πετούν:




4. ΚΕK4. Η διεξαγωγή Πτήσεων ΣμηΕΑ (UAS) απαγορεύεται γενικά σε εναέριο χώρο:




5. KEK5. Επιτρέπεται η πτήση ΣμηΕΑ μέσα σε R = Restricted, δηλαδή: Περιορισμένη Περιοχή;




6. KΕΚ6. Τι είναι η D = Danger, δηλαδή: Επικίνδυνη Περιοχή;




7. KΕΚ7. Ο ICAO βαθμολογεί τον εναέριο χώρο από το A έως το G ανάλογα με




8. Σε έναν αεροπορικό χάρτη μέσα στον ελεγχόμενο εναέριο χώρο συναντούμε τις
ονομαζόμενες Τερματικές Περιοχές Ελέγχου ή – ΤΜΑs (Terminal Manoeuvring Areas). Η ΤΜΑ
είναι




9. Σε κάθε Εθνικό Εναέριο χώρο, υπάρχουν περιοχές οι οποίες είναι απαγορευμένες ή
κλείνουν σε τακτά χρονικά διαστήματα για διάφορους λόγους (στρατιωτικές ασκήσεις, βολές
όπλων, περιβαλλοντικά προστατευμένες περιοχές κλπ.). Η ονομασία της περιοχής αποτελείται
από 3 γράμματα και ακολουθούν αριθμοί στην Ελλάδα οι περιοχές αυτές αρχίζουν με τα
γράμματα LG και ακολουθούν ένα από τα γράμματα P, R, D,C και TRA. Αυτές είναι:




10. KΕΚ10. Σε έναν αεροπορικό χάρτη μέσα στον ελεγχόμενο εναέριο χώρο συναντούμε τις
ονομαζόμενες ζώνες ελέγχου – Control zone (CTR). Η CTR είναι




11. KΕΚ11. Χειριστής ΣμηΕΑ ο οποίος εκτελεί πτήση πάνω από 50m απόσταση χωρίς σχέδιο
πτήσεως:




12. KΕΚ12. Ένας χειριστής ΣμηΕΑ που παραβαίνει τους κανονισμούς εναέριας κυκλοφορίας με
τρόπο από τον οποίο μπορεί να προκύψει κίνδυνος για την ασφάλεια των αεροσκαφών




13. KΕΚ13. Βάσει του Κανονισμού, τα ΣμηΕΑ μπορούν να μεταφέρουν επικίνδυνα υλικά:




14. KΕΚ14. Ένας χειριστής σχεδιάζει μια πτήση ΣμηΕΑ Ανοικτής Κατηγορίας. Ποιο το Μέγιστο
Επιτρεπτό ύψος πτήσης;




15. KΕΚ15. Χειριστής ΣμηΕΑ με τύπο λειτουργίας VLOS, χωρίς ειδική άδεια για πτήση μετά τη
δύση του ηλίου, υποχρεούται βάσει των κανονισμών να τερματίσει την πτήση




16. KΕΚ16. Χειριστής ΣμηΕΑ με τύπο λειτουργίας VLOS, χωρίς ειδική άδεια για πτήση πριν την
ανατολή του ηλίου, μπορεί βάσει των κανονισμών να ξεκινήσει την πτήση το νωρίτερο.




17. KΕΚ17. Ελεγχόμενο αεροδρόμιο "Controlled Aerodrome" είναι:




18. KΕΚ18. Ζώνη Ελέγχου "Control Zone" είναι:




19. KΕΚ19. Τερματική περιοχή (ΤΜΑ) είναι:




20. KΕΚ20. Επικίνδυνη περιοχή (Danger Area) καλείται εναέριος χώρος καθορισμένων
διαστάσεων;




21. KEK21. Μπορεί να γίνει μια πτήση ΣμηΕΑ σε απαγορευμένη περιοχή:




22. KΕΚ22. Περιοχή με στοιχεία "LGP 40" τι είδος είναι;




23. KΕΚ23. Τι είδος περιοχής χαρακτηρίζουν τα στοιχεία "LGD 65"




24. KΕΚ24. Ο χειριστής ΣμηΕΑ που λειτουργεί με επέκταση οπτικής επαφής (EVLOS) διατηρεί την
οπτική επαφή του ΣμηΕΑ του:




25. KΕΚ25. Οι πτήσεις ΣμηΕΑ με λειτουργία οπτικής επαφής (VLOS) διεξάγονται σε οριζόντια
απόσταση από τον χειριστή τους μικρότερη των:




26. KΕΚ26. Για να μπορεί να πετάξει ένα ΣμηΕΑ σε προσωρινά αποκλειστική περιοχή (Temporary
Segregated Area) πρέπει:




27. KΕΚ27.Τα ΣμηΕΑ που λειτουργούν με επέκταση οπτικής επαφής (EVLOS) κατηγοριοποιούνται:




28. KΕΚ28. Σε ποια απόσταση από ελεγχόμενο αεροδρόμιο απαγορεύεται να πετάει ένα ΣμηΕΑ;




29. KΕΚ29. Τα ΣμηΕΑ ανοικτής κατηγορίας μπορούν να εκτελούν πτήσεις πάνω από συγκεντρώσεις
ατόμων:




30. KEK30. Οι πτήσεις ΣμηΕΑ θεωρούνται:




31. KΕΚ31. Όταν η πτήση ΣμηΕΑ διεξάγεται σε απόσταση μικρότερη των 50 μ από τον χειριστή:




32. ΚΕΚ32. Σε περίπτωση που κάποιος ιδιώτης θέλει να δεσμεύσει εναέριο χώρο για πτήση ΣμηΕΑ
για ερευνητικούς σκοπούς, κάνει αίτημα:




33. ΚΕΚ33. Τι συμβολίζουν τα χρώματα του πολυγώνου μίας πτήσης που έχει κατατεθεί στο DAGR;




34. ΚΕΚ34. Μία πτήση η οποία έχει κατατεθεί στο DAGR και έχει αρχικά επιτραπεί:




35. ΚΕΚ35. Τι σημαίνει η κόκκινη ένδειξη INVALID δίπλα σε μία πτήση στον πίνακα πτήσεων;




36. ΚΕΚ36. Τι μπορεί να κάνει ένας χειριστής ο οποίος επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί σε μία
περιοχή για συνεχόμενο διάστημα μεγαλύτερο των δύο (2) ωρών;




37. ΚΕΚ37. Μία πτήση που έχει κατατεθεί στο DAGR και έχει επιτραπεί:




38. ΚΕΚ38. Το μέγιστο ύψος μίας πτήσης που έχει κατατεθεί στο DAGR και έχει επιτραπεί είναι:




This is more feedback!
This is the feedback!
feedback!



Κορυφή
Επιστροφή στα Περιεχόμενα